понедељак, 27. децембар 2010.

prvi dan na poslu..

Osladilo mi se da piskaram,hahahhahaha,ko bi rekao da cu ja pisati blog,boze boze,inace samo da kazem da sam bila na poslu tj sastanku sa sefom,bilo je kul,mada sam imala poteskoce da ga razumem,trebalo mi je malo da udjem u fazon,jos je on sa juga Indije,oni imaju jos idiotskiji akcenat..pokazao mi je taj svoj NGO,bavi se covek ljudskim pravima,edukuje decu koja nemaju sredstva da idu u skolu,a ima i privatnu firmu od koje to finasira,bas me odusevio majke mi..uglavnom,tek je pokrenut taj magazin o ljudskim pravima i on nema ideju kako da to dobro ispromovise tj koliko sma skapirala on tako sve nesto pocne i nista mu ne uspe..i tu kao uskacem ja,hahahahaha,malo mi je frkica,posebno sto je rekao ti ces biti marketing head u tom casopisu,ja se mislim,boozeee covece jel si ti normalan,ali posle sam skontala da je kul,prakticno treba da napravim marketing kampanju..sanci cu se majkumu :) i tako fin je cika,obezbedice mi prevoz i rucak na poslu..mislim da ce biti ok..sad sam do kraja dana slobodna,jedino sto treba da procitam to prvo izdanje casopisa i da se malo skontam sa tom temom..i naravno moram ocistiti stan to mi je broj jedan,popizdecu ako jos jedan dan provedem u onoj strokici..eto tako..sve je kul zasad srecna sam bas..

4 коментара:

  1. Boga mi..bices im ti tamo bas neko mudo!diiivnooo!a jako mi se svidja sto sve sto te nervora pricas u deminutivu:)))to mi je posebno simpa..strokica..frkica..placunem..cika..kofica..ti si potpuni hit u svakom slucaju!
    p.s.ja cu ti biti aktivni citalac samo da znas!

    ОдговориИзбриши
  2. e pa mala sa srecom, nemoj samo deci da uzimas iz usta i prestani da cistis gajbu....mislice da nisu dobri domacini i uvredices ih....budi kul...

    ОдговориИзбриши
  3. Hahah...Zoko carice... Kad je cikica tako fin, potrazi mu i tush da ti obezbedi na poslu... :D Pisi pisi samo... :D

    ОдговориИзбриши