уторак, 28. децембар 2010.

varira mi

Sad sam recimo kul..kad citam ove vase komentare i blejim na netu..ali bas ume da mi bude tesko..tesko je bre sve ovo..mada tek treba da udjem u stos ovde sam samo 5 dana..jos nisam pocela da radim,bila sam na tom sastanku i trebalo je danasda odem,ali sam nocas tako malo da izvinete bljuckala,mozete zamsiliti mene paranoju,pa sam bila u fazonu to je to imam malariju,hahahahha,a u stvari sam pojela neku glupu bananu..inace dezinfikovala sam kupatilo i kuhinju domestosom i sad je malo bolje..ali sve mi se nesto cini da imam neki smekic onako,jer svi ljudi ovde imaju..mislim nije da sad smrde ili nesto nego jenostavno im tako mirise koza i ja sam utripovala da sam i ja poprimila taj smekic i tako sam se danas malo njusila kad sam bila sama u stanu..a cimerka brazilka je onako u prljavac fazonu tako da cu definitivno morati i ja da probudim tu stranu sebe..a vi koji me znate znate da imam tako neke opsesivnokompulsivne poremecaje u vezi higijene :) sta jos sta jos..e i da tako sam danas ostala ceo dan u stanu i citala taj magazin koji mi je dao sef i smorila se ko dupe jer sam 3 sata citala o zlostavljanju ljudi u prtivorima,nekim silovanjima,zlostavljanju dece,uzas bre,uzas,imaju bolesno mnogo tih slucajeva i to sve tako prodje,mi u poredjenju sa ovim bre imam vrhunski sistem,bas depresivno..elem taj moj sef je izdao jedno izdanje tog casopisa to koje sam citala i uzasno je dosadno zamislite 34 strane suvih cinjenica o raslicitim zlostavljanjima i tu i tamo ponea stavka zakona i on sad treba da izda drugo izdanje tj zeli da osmislim celo to izdanje da kao promenim casopis da zaiteresuje ljude i da osmislim kao cemo da ga promovisemo..fakticki sve,posto je on to poceo ali sad se cima oko tog njegovog NGOa i nema vremena za casopis,ja ne znam sta je on umislio ili sta su mu ispricali da sam ja,a i on bas i nije naglasio da ce praktikant raditi sve zivo,al ae snaci cu se,malo mi je ipak frkica..e da hit je sto mi je reko da ce mi nabaviti press karticu da mogu da idem tamo gde obicni ljudi gde ce da me salje jbt u zatvore,ahahahahhah..inace mozda cu za NG ici u Mumbai ili na GOA beach da se nadjem sa mojom drugaricom Chikabonom..ali videcu jos,haos je pred 31. a i ima neka AIESEC konferencija 2og na koju bi trebalo da idemo neam pojma sta cu..inace upravo pijem grozni indijski cas(glupo mi je da ostavim al ne mozete da zamslite kakv grozan ukus) koji mi je skuvao Rhushab indijac kod kojeg blejim zbog interneta..kapiram ako ga svako vece uznemiravam i dolazim mu na gajbu brze ce nam uvesti internet..to mi je plan..odo da jedem indijsku hranu..rukama naravno,sta me briga,pa nisam za dzabe primala tolike vakcine..

3 коментара:

  1. bolesti, uvedi neko veliko slovo, odvoji neki paragraf, mozak mi vristi dok citam ovo nabacano :))
    nego ajdeee, kad si mogla da razveselis prilog o manastirima od pre 30 godina svojim bajsem i desigual mantilicem, napravices gloriju od tog mucenog magazina hahahah
    ljubim te pogancu

    ОдговориИзбриши
  2. "i tako sam se danas malo njusila kad sam bila sama u stanu"ahahahhaha
    Obozavam ovo tvoje piskaranje i totalno mogu da te zamislim kako se njuskas.:) <3
    I kad bljuckas gledaj da ne bljucnes u onu koficu kojom se polivas.:) Salim se. <3
    A Zokooooooooooo bre, ne budi mali Liliputanac i izbaci te "teske trenutke" i uzivaj.
    I naravno nastavi da smaras tog tvog ortaka koji ti sprema te "divne" napitke jer ja ne znam sta cu da citam ako ti uskrati internet.

    p.s. <3

    ОдговориИзбриши