среда, 29. децембар 2010.

ushemila sam se malo

Evo dolazim vec drugi dan na posao..familijarna atmosfera,sefova zena mi kuva klopu,vozi me njegov brat..gotivno je..samo se bas slabo razumemo al sta je tu je..nego sam htela da kazem da sam sad na putu do posla videla bager kako vozi po sred ulice a pored njega dva lika na motoricu sa sve odraslom kozom izmedju..bulje oni u mene,e da mnogo bre bulje iritira me to malko,buljim ja iu njih a koza se dere..jako me zabavljaju odlasci na posao svasta moze da se vidi sita se ja ismejem i tako mi pocne dan..veceras verovatno idem u Mumabai,ne mogu da zamislim kakvo je tek tamo ludilo..

3 коментара:

  1. hahahahahhaha! Sjajno! hahahahah! Koliko mi je smesno ovo "buljenje"!hahah

    ОдговориИзбриши
  2. Da, zaboravih....Zoranetino leo se provedi u Mumbaiju i vidi da zaobidjes koze, ako ih i tamo ima.:)
    Srecna Nova, lepo se provedi veceras, volim te puno.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Dokili <3 srecna i tebi NG!!

    Volim moju gluperdu

    ОдговориИзбриши